Pomożemy wdrożyć CRM w Twojej organizacji

Potrzebujesz systemu CRM, ale nie masz osoby, która podejmie się koordynacji wdrożenia?

Zakres wsparcia

Wesprzemy z zebarniu wymagań

Przeprowadzimy rozmowy z dostawcami

Pomożemy podjąć decyzję co do wyboru systemu

Skoordynujemy wdrożenie

Upewnimy się, że użytkownicy systemu mają wszystkie niezbędne funkcjonalności oraz potrafią je obsługiwać

Po co organizacji system CRM

Dzięki systemom CRM organizacje agregują dane o swoich klientach z różnych perspektyw, gdyż system jest używany w różnych kontekstach przez wiele działów. To centralna baza informacji o kliencie - jego zakupach, aktywnościach, historii kontaktu. Systemy CRM pomagają w usprawnieniu procesów, zwiększeniu satysfakcji klientów, bezpieczeństwie danych oraz w wielu innych obszarach.

Wszystko, co organizacja wie o swoich klientach, powinno znajdować się w systemie CRM.

Dlaczego warto skorzystać z naszego wsparcia?

Patrzymy na procesy obiektywnie

Poznając firmę pokazują się procesy, które są mało efektywne. Wdrożenie systemu CRM to idealny moment do weryfikacji procesów w firmie.  

Zawsze stoimy po stronie Twojej firmy

Obiektywnie analizujemy wady i zalety systemów, porównując funkcjonalności z całościowym kosztem wdrożenia i utrzymania.

Oszczędzasz swój czas

Dostajesz od nas gotowe porównanie najlepszych dla Ciebie rozwiązań wraz z informacją na temat kosztów oraz rekomendacjami.

Jak wygląda wdrożenie?

Analiza procesów i zdefiniowanie wymagań

To najważniejszy etap! Bez niego niemożliwe jest dobre wdrożenie systemu CRM. Na tym etapie odbywają się spotkania i warsztaty, rozmowy ze wszystkimi przyszłymi użytkownikami systemu, analiza ich potrzeb oraz definiowanie konkretnych wymagań dla systemu.

Wdrożenie

To etap, podczas którego odbywa się konfiguracja wybranego narzędzia. Integrujemy system CRM z innymi narzędziami funkcjonującymi w firmie. Wdrażamy automatyzacje i upewniamy się, że wszystkie funkcjonalności działają.

Szkolenia dla zespołu

Po wdrożeniu funkcjonalności czas na szkolenie zespołu i upewnienie się, że wszyscy użytkownicy systemu rozumieją jak on działa.

Ile kosztuje wsparcie przy wdrożeniu CRM?

Koszt zależy od wielkości firmy, poziomu skomplikowania procesów, które będą integrowane z systemem CRM oraz liczby automatyzacji.

Zazwyczaj jest to zakres od 3500 do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Zamów bezpłatną konsultację

Podczas której omówimy potrzebę biznesową oraz ustalimy ewentualne dalsze kroki. Konsultacja jest niezobowiązująca.

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności